Bodové svařovací zařízení GYSPOT INVERTER EVOLUTION PTI-s7
Autokarosářské invertorové víceúčelové bodové svařovací zařízení špičkové úrovně s velkým svařovacím proudem až 14 500 A a se 7 volitelnými režimy.- ideální svařovací zařízením s transformátorovou pistolí / bodovacími kleštěmi pro každou autokarosárnu, která opravuje i karosérie posledních modelů automobilů
- vysoce kvalitní bodové svařování lze provádět i na karosériích z ultra pevných ocelových plechů (např. Mild, HSS/HLE, VHSS/THLE, UHSS/UHLE, ZstE, Usibor, TRIP apod.) s různou tvrdostí, včetně extrémně tvrdých ocelí (Boron), při konstrukci nejnovějších karosérií používané nové oceli vyžadují odlišné svařovací parametry a samozřejmě také vyšší přítlačnou sílu (až přes 500 daN), vyšší - svařovací proud (zpravidla vyšší než 12 000 A) a vodní chlazení, problém nepředstavují ani některé kombinace plechů a rovněž různé povrchové vrstvy plechů
- kompaktní, velmi lehké transformátorové C-kleště ve standardním vybavení se otevírají až na 70 mm, což zajišťuje nekomplikovaný přístup do všech oblastí svařování, rozevření se ovládá jednoduchým stiskem tlačítka
- automatický systém chlazení, kapalinou chlazený středně frekvenční transformátor je integrovaný do C-kleští, možnost dlouhé činnosti díky efektivnímu chlazení
- velký svařovací proud až 14 500 A, digitální zobrazení aktuálního svařovacího proudu, varovný tón při poklesu jmenovitých hodnot, konstantní kontrola svařovacího proudu
- nízká spotřeba proudu
- vysoký přítlak elektrod: max. 550 daN / 8 bar, kontrola přítlaku elektrod, digitální zobrazení aktuálního přítlaku elektrod, varovný tón při poklesu přítlaku elektrod
- velký přehledný displej
- stabilní teleskopické rameno/výložník s kabelovým suportem
- ochrana proti přehřátí
- všechna relevantní svařovací data mohou být uložena na SD-kartu a v případě potřeby přenesena na PC a zpracována
- špičková kvalita a nejnovější generace (vyrobeno ve Francii) jednoho z největších výrobců svařovací techniky v Evropě
- zařízení doporučuje řada výrobců automobilů
- vysoká provozní spolehlivost a dlouhá životnost
7 volitelných režimů:
STANDARD MODE - přístroj určuje svařovací parametry podle síly/tloušťky plechu a druhu plechu
MANUAL MODE - obsluha si může zvolit svařovací proud, svařovací čas a přítlak elektrod
MULTI MODE - přístroj automaticky vypočítává optimální hodnoty pro zvolené plech, zvolí se tloušťka plechu a druh materiálu
GYSSTEEL MODE - měření tvrdosti oceli prováděné pomocí přístroje GYSTEEL Vision lze vložit přímo do menu s cílem určit druh oceli, zařízení pak určí parametry svařování
AUTO MODE - automatické rozpoznání druhu plechu, tloušťky plechu, existenci elastického materiálu nebo izolačního materiálu mezi plechy
CAR MANUFACTURER MODE - umožňuje vyvolat předem uložené opravárenské manuály/instrukce výrobců vozidel, přístroj pak automaticky nastavuje svařovací parametry,
ENERGY MODE - umožňuje provedení bodových svárů s předem zvoleným vložením energie, obsluha zadá svařovací proud (A) a energii (kWs), tento režim není určený pro opravy, ale slouží k provádění testů automobilovými výrobci nebo zkušebnami
Se zařízením se standardně dodává:
021402 - izolovaný třmen kleští C1, 8 bar/550daN.
Parametry:
napájení jištění max.svařovací proud napětí Uo oboustranné bodování klešti jednostranné bodování pistolí přítlak kleští/elektrod kabel ke kleštím (dl.) typ 020894 typ 020900 síťový kabel (dl.) tlak přiváděného vzduchu průtok chladicí kapaliny pracovní teplota teplota skladovaní krytí rozměry hmotnost |
3 x 400 V 25 A 14 500 A při 8 bar 8 V 3 + 3 + 3 mm 1,5 + 3 mm 100 - 550 daN 4 m 6 m 8 m max. 8 bar 2 l/min + 5°C až + 45°C - 20°C až + 70°C IP21 650 x 800 x 2300 mm 100 kg |