Přístroj pro komunikaci s řídícími jednotkami MaxiDiag FR704

(zejména pro francouzské značky Renault, Peugeot, Citroen)

Digitální elektronický přístroj nové generace je konstruován pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů evropských, asijských i amerických vozů vybavených palubní diagnostikou OBD II/EOBD II. Software je speciálně zaměřený na většinu francouzských vozů značek Renault (rok výroby 1996-2007, Peugeot (rok výroby 2000-2007) a Citroen (1996-2005). Vyniká jednoduchou obsluhou díky přehlednému menu a také velkému, podsvícenému displeji (60x40 mm) s možností nastavení kontrastu. Nevyžaduje napojení na separátní počítač, funguje samostatně. MaxiDiag FR704 pracuje s protokoly SAE-J 1850 PWM (koncern Ford), SAE-J 1850 VPW (koncern General Motors), ISO 9141-2/14230 a KWP 2000/ISO 14230-4 (evropské a asijské automobily a většina vozů Chrysler), CAN/ISO 15765-4 (novější vozy všech značek). Podporuje všech 9 testovacích módů palubní diagnostiky OBD II.

Použití přístroje je velmi široké, neomezuje se jen na francouzské vozy, ale zahrnuje většinu osobních automobilů vyrobených po roce 1996 evropských, japonských, korejských i mnohých amerických značek ( např. Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada atd.).

Nabízí především tyto funkce:
  • řešení potíží ve vztahu k chybovým kódům v paměti řídících jednotek motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů
  • snadno zjistit příčinu signalizace kontrolky "Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)", tato kontrolka emisí svým rozsvícením (resp. nezhasnutím) signalizuje, že řídící jednotka vykazuje závadu ve vztahu k emisím vozidla nebo poruchu v elektrickém vedení MIL, příp. se řídící jednotka motoru nalézá v nouzovém režimu atd.
  • přečíst v paměti závad uložené normované chybové kódy (P0, P2, P3 a U0) a specifické chybové kódy výrobců vozidel (P1, P3 a U1), výpis z paměti závad řídící jednotky je základní diagnostickou funkcí, kterou samozřejmě doplňují další funkce přístroje
  • zhasnout kontrolku "Check Engine Light (MIL)", vymazat chybové kódy (DTC- Diagnostic Trouble Code) a resetovat monitor
  • zobrazit definice chybových kódů (DTC), tedy nejenom samotný kód, ale jeho slovní popis
  • ukázat freeze frame data, tedy řadu údajů (otáčky motoru, teplota atd.) v okamžiku vzniku závady zaznamenané do paměti (aktivované MIL), což má význam pro následné posouzení poruchy, např. hlavně u sporadických závad apod.
  • zobrazit I/M readiness statuty (I/M-Inspection/Maintenance), tedy principiálně určit, zda je subsystém připravený pro test emisí, resp. stav jednotlivých emisně relevantních součástí, které systém OBD II sleduje průběžně (vynechávání zapalování, palivový systém ...) nebo je sleduje jen za určitých podmínek (zpětné vedení výfukových plynů, vyhřívání lambda sondy, lambda sonda, klimatizace, sekundární přívod vzduchu, odvětrávání palivové nádrže, katalyzátor ...)
  • ukázat aktuální (live) údaje provozních hodnot (např. motoru) zaznamenávaných řídící jednotkou prostřednictví všech snímačů na ni napojených, hodnoty se dynamicky mění podle momentálního stavu
  • zobrazit aktuální údaje z lambda sond
  • grafické zobrazení dat (vozy od roku výroby 1996 a novější), z diagnostického hlediska zajímavé zejména u parametrů, které se rychle mění a je třeba vyhodnotit jejich průběh
  • číst, ukládat a přehrávat aktuální data snímačů
  • test akčních členů (různé varianty testů funkčnosti akčních členů dané řídící jednotky podle konkrétního systému)
  • ukládat do bateriové paměti vozidlová data pro jejich pozdější prohlédnutí a analýzu
  • provést modulově prezentovaný test
  • načíst informace o vozidle (identifikační číslo vozidla-VIN-Vehicle Identification Numer, CID-Calibration ID, kalibrační kontrolní číslo-CVN-Calibration Verification Numer)
  • podporuje CAN (Controller Area Network) a všechny další stávají OBD II-protokoly
  • vyhledávání v databázi chybových kódů OBD II
  • aktualizaci software přes internet
  • tisk dat přes tiskárnu, tato funkce umožňuje výtisk všech dat zaznamenaných přístrojem nebo zákaznicky přizpůsobených přehledů.

Doplňující parametry:
Displej 128x64 pixelů s nastavením kontrastu, provozní teplota: 0°C až 60°C, teplota skladování: -20°C až 70°C, napájení: 8,0 V až 18,0 V (externí-baterie vozidla), 4x1,5 V baterie (interní), rozměry:210x99x38 mm, hmotnost: 500 g.


Standardní součástí dodávky přístroje je český návod k obsluze, CD (software vyhledávání chybových kódů), obsáhlý seznam chybových kódů OBDII/OEBD včetně popisu závady v českém jazyce, připojovací kabel OBDII, kabel USB, prodlužovací kabel a nylonový úložný obal.

Tento produkt již není v naší nabídce, ale rádi Vám nabídneme alternativní produkt. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte nebo použijte poptávkový formulář.